Infocom.uz

Amazon RUFUS asosidagi sun’iy intellektni ishga tushiradi

Rufus – mijozlarning xarid ehtiyojlari, mahsulotlar va taqqoslashlar haqidagi savollariga javob berish, shu kontekstga asoslanib tavsiyalar berish va mijozlar doimiy ravishda Amazonda xarid qilish tajribasida mahsulotni qidirishni osonlashtirish uchun Amazon mahsulotlari katalogi va onlayn ma’lumotlar bilan ishlash bo’yicha o’qitilgan tajribali xarid yordamchisi.

O’tgan yili Amazon do’konga bir qator yangi sun’iy intellekt bilan ishlaydigan generativ imkoniyatlarni taqdim etdi, bu esa xaridni yanada oson va qulayroq qiladi. AI tomonidan yaratilgan sharhlar mijozlarga o’nlab, yuzlab va hatto minglab sharhlar bo’yicha umumiy mavzular bilan ta’minlaydi, bu ularga mijozlar kayfiyatini tezda tushunishga yordam beradi. Yaqinda taqdim etilgan Fit Review Highlights, mijozlarga qaysi oʻlcham ularga mos kelishini aniqlashga yordam beradigan moslashtirilgan oʻlcham tavsiyalari va maʼlumotlarini taqdim etadi. Shuningdek, ular mahsulotlar ro‘yxatini mijozlar uchun yanada mazmunli qilish, kanal hamkorlariga mahsulotning yanada jozibali va samarali sarlavhalari va tavsiflarini yozishda hamda mavjud ro‘yxatlarni boyitishda yordam berish uchun generativ AI dan foydalanmoqda.

Rufus – bu Amazonning keng qamrovli mahsulotlar katalogi, mijozlar sharhlari, hamjamiyat savol-javoblari va onlayn ma’lumotlar bilan ishlashga o’rgatilgan sun’iy intellektga asoslangan xarid qilish bo’yicha mutaxassis bo’lib, mijozlarning turli xarid ehtiyojlari va mahsulotlari haqida savollariga javob berish, taqqoslash va suhbat asosida tavsiyalar beruvchi generativ ekspert.

Rufus yordamida mijozlar:

  • Mahsulot toifalarini xarid qilishda nimalarga e’tibor berish kerakligini bilib oling: mijozlar Amazonda mahsulotlar haqida ko’proq umumiy tadqiqotlar o’tkazishlari mumkin, ular “naushnik sotib olayotganda nimaga e’tibor berishim kerak?”, “uyda mashinamning detallarini tanlashda nimalarga e’tibor berishim kerak?” yoki “toza go’zallik mahsulotlari nima?” va xarid qilishda yordam berish uchun foydali ma’lumotlarni oling.
  • Muayyan vaziyat yoki maqsad uchun xarid qiling. Mijozlar faoliyat, voqea, maqsad va boshqa maxsus foydalanish holatlari asosida mahsulotlarni qidirishi va topishi mumkin, masalan: “Sovuq havoda golf uchun menga nima kerak?” yoki “Men uy bog’ini ochmoqchiman”. Rufus xarid qilish mumkin bo’lgan mahsulotlar toifalarini taklif etadi – golf taglik qatlamlari, kurtkalar va qo’lqoplardan boshlab urug’lik uchun boshlang’ichlar, qozon aralashmalari va o’stirish chiroqlari – shuningdek, xaridorlar aniqroq qidiruvlarni amalga oshirish uchun bosishlari mumkin bo’lgan tegishli savollarni taklif etadi.
  • Mahsulot toifalarini solishtirish bo’yicha yordam oling: mijozlar endi “labda porlash va lab moyi o’rtasidagi farq nima?” Deb so’rashlari mumkin. yoki “qahva qaynatgichlar bilan tomizishni solishtiring”, shuning uchun ular o’z ehtiyojlariga eng mos keladigan mahsulot turini topishlari va sotib olishda yanada ishonchli qaror qabul qilishlari mumkin.
  • Eng yaxshi tavsiyalarni toping. Mijozlar o’zlariga kerak bo’lgan narsalar bo’yicha tavsiyalar so’rashlari mumkin, masalan, “Sevishganlar kuni uchun yaxshi sovg’alar nima?” yoki “5 yoshli bola uchun eng yaxshi dinozavr o’yinchoqlari”. Rufus aniq savolga moslashtirilgan natijalarni yaratadi va mijozlarga aniqroq natijalarni tez va oson ko’rish imkonini beradi.
  • Mahsulot tafsilotlari sahifasida ma’lum bir mahsulot haqida savollar bering: Mijozlar mahsulot tafsilotlari sahifasini ko’rishda alohida mahsulotlarga oid aniq savollarga tezda javob olish uchun Rufus-dan foydalanishlari mumkin, masalan: “Bu spatula yangi boshlanuvchilar uchun yaxshimi?” yoki “Bu ko’ylagini mashinada yuvish mumkinmi?” yoki “Bu simsiz matkapni ushlab turish osonmi?” Rufus ro’yxat tafsilotlari, mijozlar sharhlari va hamjamiyat savollari va javoblari asosida javoblar ishlab chiqaradi.

Manba: Amazon

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email

Shuningdek o'qing:

Scroll to Top