Infocom.uz

“Bilayn” – Facebookning o‘zbek segmentida 1 raqamli brend

“Atigi yarim yil ichida kompaniyamiz Facebookda ushbu nufuzli ro‘yxatning boshiga chiqishga erishganidan g‘ururlanamiz, – voqeani sharhlaydi “Unitel”ning Jamoatchilik bilan aloqalar xizmati Katta menejeri Oraz Abdurazakov. – Tajribamiz shuni ko‘rsatadiki, Facebook va Twitter – kommunikatsiya va mijozlar bilan muloqot uchun o‘ta istiqbolli kanal hisoblanadi. Shuning uchun boshqa ommaviy tarmoqlarda ham bo‘lish imkoniyatlarini kuchaytirish niyatidamiz”.

beeline_28_04_2011

www.socialbakers.com ma’lumotlariga ko‘ra, O‘zbekistonda Facebookdan foydalanuvchilarning soni oxirgi 6 oy mobaynida ikki marotaba oshib, bugungi kunda ularning soni 70 000 kishidan ortiqni tashkil qiladi. Bu haftada http://www.facebook.com/beeline.uz “Bilayn” korporativ sahifasiga obuna bo‘lganlarning soni 4 000 dan oshdi. Axborotni har oyda ko‘rib chiqishlar soni esa 300 000 ga yaqinlashib qoldi.

Manba: Kompaniya matbuot-ma’lumotnomasi

Shuningdek o'qing

RAQAMLI TRANSFORMATSIYA

Velosiped ijarasi raqamli transformatsiya shakli sifatida

Kalit so’zlar: Bekatsiz velosipedlar ulashish tizimi, atrof-muhit tozaligi, GPS texnologiyasi, e-bike, IoT, Mobike, HelloBike, mobil to’lovlar. Velosipedlar ulashish bozori velosiped turiga qarab, an’anaviy va elektron

Jurnalga maqolalarni taqdim etish shartlari

1. Ilmiy maqolalar mavzusi “Raqamli iqtisodiyot” ilmiy-elektron jurnalining “Ruknlar” nomli menyu qismida keltirilgan yo‘nalishlarning birortasiga mos kelishi shart. 2. Maqola elektron va qog‘oz shaklda topshirilib,