
“Raqami iqtisodiyot” ilmiy-elektron jurnalning 2-soni
Aprel 2023
Betlar: 172
ISSN: 2181-4430
Maqolalar soni: 20 ta
Nashr etilgan oyi: Aprel
- Xudaynazarova D.X. – Iqtisodiyotni raqamalashtirish sharoitida innovatsion komponent
- Mamatqulov G‘.R. – O‘zbekiston Respublikasi pochta aloqasi korxonalarini raqamlashtirish istiqbollari
- Gafurova D.R. – O‘zbekistonda elektron xizmatlar taqdim etilishi tahlili
- Gafurova D.R., Abdullayeva M.B., Qodirova X.N. – Raqamli platformalar va ularning kadrlar tayyorlashdagi o‘rni
- Иминова Н.A. – Малый бизнес и предпринимательство в условиях цифровой экономики как драйвер экономического развития
- Миртурсунова Д.A. – Сущность цифровой трансформации в банковской сфере
- Акрамова Г.А., Худайбердиев К.М. – Подход к определению эффективных мер государственной поддержки в привлечении “зеленых” инвестиций бизнеса
- Tuychieva N.G. – Anti-competitive practices in the electronic commerce market
- Nizametdinov A.A. – Raqamlashtirish va uning iqtisodiyotga ta’siri
- Abduvalieva Z.A., Ergashev S.B. – Algorithm for classifying documents of scientific and educational organization using machine learning methods
- Alisherov B.A., Ergashev S.B. – my.gov.uz sayti loyihasini ishlab chiqish. IDEF0, DFD va IDEF3 dizayn metodologiyalaridan foydalanish
- Ergashev S.B. – Ilovalarni yaratishda avtomatlashtirilgan korxona axborot tizimlarini UML diagrammalari orqali loyihalashtirish
- Каршиев А.A., Алдай M. – Ўқувчиларда ахборот билан ишлаш компетенциясини ривожлантириш методикаси
- Гафурова Д.Р., Абдуллаева М.Б., Матчанова Б.Ш. – Управление человеческими ресурсами в условиях цифровой экономики
- Парпиева М.М. – Рақамли иқтисодиётни тартибга солишнинг назарий асослари
- Джалолов Д.М., Насирова З.Х. – Роль Узбекистана и зарубежных стран в развитии электронной коммерции
- Шаисламова М.Р., Хакимджанова Д.К. – Развитие цифровой экономики
- Iminov F.Т., Karimov S.Sh. – Sug‘urta kompaniyalarining investitsiya faoliyatini takomillashtirish yo‘nalishlari
- Акрамова Г.A., Бабаханова Д.Р. – Сущность и функции информационных продуктов и услуг в цифровой экономике