Infocom.uz

UCell: «MMS-Mozayka» aksiyasi natijalariga ko’ra banner yaratildi

Ma’lumki, 2009 yilning 14 dekabridan 2010 yilning 14 yanvarigacha UCell abonentlari o’z telefonlarida suratga tushib, MMS orqali mahsus raqamga yuborishlari kerak edi. Kompaniya va’da bergan ediki, aksiya yakunlangandan so’ng to’plangan fotosuratlar Toshkentning eng katta bannerlariga joylashtirilib, shaharning eng gavjum joylaridan birida joylashtiriladi.

ucell_29_04_2010

Aksiya davomida 11 000-dan ortiq fotosuratlar yuborilgan edi. Tekshiruvdan keyin sifatsiz suratlar olib tashlanib, 9 000 Ucell abonentlari fotosuratlari banner sifatida chop etildi.

ucell_29_04_2010_1

Endilikda barcha aksiya ishtirokchilari, ularning do’stu-yaqinlari va barcha istaganlar bir necha oy mobaynida suratlarni ulkan MMS-Mozayka bannerida korishlari mumkin. Banner Kunaev ko’chasi, Grand Mir mehmonxonasi ro’parasida joylashtirilgan. Ushbu yorqin, qiziqarli 33×8 metr kattalikdagi banner aksiya ishtirokchilarga katta sovg’a bo’ldi.

“Yanada Ko’prog’ini Kuting” shioriga sodiq qolgan holda, UCell ushbu kabi yana kopgina qiziq hizmatlar va aksiyalar bilan hursand qilishni davom etadi.

Batafsil ahborotni www.ucell.uz internet sahifasidan olish mumkin.

Manba: Kompaniya matbuot-ma’lumotnomasi

Shuningdek o'qing

RAQAMLI TRANSFORMATSIYA

Velosiped ijarasi raqamli transformatsiya shakli sifatida

Kalit so’zlar: Bekatsiz velosipedlar ulashish tizimi, atrof-muhit tozaligi, GPS texnologiyasi, e-bike, IoT, Mobike, HelloBike, mobil to’lovlar. Velosipedlar ulashish bozori velosiped turiga qarab, an’anaviy va elektron

Jurnalga maqolalarni taqdim etish shartlari

1. Ilmiy maqolalar mavzusi “Raqamli iqtisodiyot” ilmiy-elektron jurnalining “Ruknlar” nomli menyu qismida keltirilgan yo‘nalishlarning birortasiga mos kelishi shart. 2. Maqola elektron va qog‘oz shaklda topshirilib,